PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety weterynaryjne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Brand Managera
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Rozwój programu typu member get member.
- Projektowanie i koordynowanie zmian na stronie internetowej (UX, UI).
- Tworzenie i publikowanie contentu w social media oraz zakładkach news i blog na stronie pethelp.pl.
- Organizowanie i zarządzanie akcjami promocyjnymi np. PetDay w biurach/korporacjach.
- Organizowanie eventów, akcji promocyjnych w placówkach weterynaryjnych.
- Analizowaniem rynku, potrzeb potencjalnych klientów w tym przeprowadzanie badań marketingowych.
- Budowa sieci afiliacyjnej, czyli współpraca z: sklepami zoologicznymi, platformami benefitowymi, schroniskami, influencerami, ambasadorami itd.
- Współtworzenie oferty stałej oraz promocyjnej zarówno dla klienta B2C jak i B2B
- Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich.
- Analiza skuteczności zrealizowanych działań marketingowych w formie raportów, rekomendacji.
- Tworzenie i organizowanie dystrybucji materiałów POS/BTL.
- Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami w firmie.
Co oferujemy?
- Model współpracy: umowa o pracę lub B2B.
- Narzędzia pracy – laptop, telefon.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru.
- Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy.
- Benefity pracownicze: opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka.
- Luźne piątki - pracę kończymy o 14
- Dosyć elastyczne podejście do czasu pracy - liczą się wykonane zadania a nie "dupogodziny" :)
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
- Będziesz z nami współtworzyć historię, to pierwszy tego typu i jedyny projekt w Polsce!
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania oraz kreatywności.
- Wiedzy i doświadczenia w zakresie najnowszych trendów i narzędzi digital marketingu w tym m.in. Google Analytics, GSC, GTM, Facebook Ads, Google Ads, WordPress.
- Znajomość programów do komunikacji z bazą klientów np. Fresh Mail, SMS api, Smartsupp.
- Znajmość programów graficznych będzie dodatkowym atutem!
- Doświadczenia w marketingu do klienta B2B (firmy o korporacje) - warunek konieczny.
- Dobrej organizacji własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
- Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacji.
- Doświadczenia w realizacji projektów marketingowych w branży benefitów pracownicznych – dodatkowy atut.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- Telefonu od prezesa PETHELP.
- Videocall z prezesem, aby wzajemnie lepiej się poznać.
- Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę, czeka Cię spotkanie z prezesem oraz z menedżerem zespołu sprzedaży B2B.
- No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy - ślij swoje #CV już teraz!
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.