Wróć do listy ogłoszeń
Rekrutacja

Brand Manager

Lokalizacja: Warszawa Rodzaj współpracy: UoP lub B2B

PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety medyczne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Brand Manager

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Tworzenie strategii obecności marki na rynku oraz jej pozycjonowanie.
  • Zarządzanie działaniami komunikacyjnymi mającymi na celu budowanie świadomości oraz utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki.
  • Organizowanie i zarządzanie akcjami promocyjnymi.
  • Budowa oraz utrzymanie wizerunku marki w social media.
  • Analizowaniem rynku, potrzeb potencjalnych klientów.
  • Współtworzenie oferty stałej oraz promocyjnej.
  • Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich.
  • Analiza skuteczności zrealizowanych działań marketingowych.
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, sklepy zoologiczne, platformy benefitowe oraz inni partnerzy biznesowi).
  • Inicjowanie, prowadzenie i nadzór nad badaniami marketingowymi.
  • Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, E-commerce, Weterynarii, Copywriter, Grafik.

Co oferujemy?

  • Model współpracy: umowa o pracę lub B2B.
  • Narzędzia pracy – laptop, telefon.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru.
  • Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy.
  • Benefity pracownicze: opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka.
  • Luźne piątki - pracę kończymy o 14
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!

Czego oczekujemy?

  • Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania.
  • Wiedzy i doświadczenia w zakresie najnowszych trendów i narzędzi digital marketingu.
  • Doświadczenia popartego sukcesami w zakresie kreowania i wdrażania strategii marketingowych.
  • Dobrej organizacji własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
  • Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań.
  • Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych.
  • Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji.
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacji.
  • Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy.
  • Doświadczenia w realizacji projektów marketingowych w branży medycznej/weterynaryjnej/farmaceutycznej – dodatkowy atut.

Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl