Wróć do listy ogłoszeń
Rekrutacja

Specjalista ds. Monitoringu Płatności

Lokalizacja: Warszawa Rodzaj współpracy: UoP lub B2B

PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety medyczne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Specjalisty ds. Monitoringu Płatności.

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Budowa,zarządzanie i wykonywanie procesów ponagleniowych oraz windykacyjnych.
  • Tworzenie i impementowanie scenariuszy ponagleniowych.
  • Wyszukiwanie nieprawidłowości w płatnościach oraz potencjalnych fraudów.
  • Nadzorowanie terminów i wpłat. 
  • Opracowywanie i wdrażanie ugód z klientami.
  • Współpraca z KRD oraz działem prawnym.
  • Przygotowywanie raportów i zestawień z przebiegu realizowanych zadań
  • Pozyskiwanie, aktualizowanie danych oraz informacji o klientach w systemach
  • Wyjaśnianie z klientami przyczyny zaległości w zakresie płatności oraz motywowanie do ich spłaty
  • Inne czynności zmierzające do zabezpieczenia przychodów spółki
  • Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich
  • Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, Marketingu, IT, Weterynarii, Copywriter, Grafik

Co oferujemy?

  • Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • Narzędzia pracy – laptop, telefon
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru
  • Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy
  • Benefity pracownicze: opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
  • Luźne piątki - pracę kończymy o 14
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!

Czego oczekujemy?

  • Minimum rocznego doświadczenia w obszarze windykacji i/ lub obsłudze klienta
  • Bardzo dobrze rozwiniętych zdolności negocjacyjnych
  • Wytrwałości i asertywności
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
  • Wiedzy i doświadczenia w zakresie najnowszych trendów w odpowiedzialnym obszarze
  • Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
  • Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów w firmie
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • Doświadczenia w realizacji projektów ponagleniowych/windykacyjnych w branży medycznej lub telekomunikacyjnej – dodatkowy atut.

Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl