Rekrutacja – Przedstawiciel handlowy / Ambasador marki

Dołącz do nas – Będziesz współtworzyć innowacyjny startup, który oprócz biznesu ma też misję społeczną.

 

 

na terenie całe kraju poszukujemy:

Przedstawicieli handlowych / Ambasadorów marki

 

 

Sprzedajemy pakiety medyczne dla psów i kotów. Potrzebujemy kogoś, kto:

 

  • posiada doświadczenie oraz kontakty na rynku zoologicznym  lub weterynaryjnym
  • wie co to success fee i potrafi samodzielnie zorganizować sobie pracę na podległym terenie
  • uwierzy w projekt tak samo mocno jak my!

Co zyskujesz dołączając do nas?

 

  • będziesz pionierem – pakiety medyczne dla psów i kotów to w Polsce nowość, będziesz z nami współtworzyć historię
  • dużo się nauczysz – pracujemy w twórczej, start-upowej atmosferze z ludźmi od lat związanymi ze środowiskiem biznesu, marketingu, CRM czy weterynarii – lubimy dzielić się doświadczeniem. Przeszkolimy Cię z najważniejszych aspektów produktowych w biurze  w Warszawie. Zwrócimy Ci cały koszt podróży
  • dobrze zarobisz – na wysokość wynagrodzenia wpływać będą Twoje kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie

Co oferujemy?

 

  • ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem – bo warto czerpać wiedzę od specjalistów!
  • pakiet PETHELP – otrzymasz pakiet dla swojego pupila
  • szkolenie sprzedażowe – przeszkolimy Cię w zakresie produktu oraz jego sprzedaży
  • niezbędny materiały do pracy – materiały marketingowe, sprzedażowe na Twoją prośbę
  • model współpracy B2B –  atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne
  • baza klientów – do bazy danych, którą sam będziesz tworzył, będziemy dostarczać Ci tzw. gorące leady

Czego oczekujemy?

 

  • postawy proaktywnej, zgłaszania nowych pomysłów, wysokiego zaangażowania
  • sprzedaży pakietów PETHELP do klientów indywidualnych pozyskanych samodzielnie oraz z bazy
  • pozyskiwanie placówek weterynaryjnych do współpracy z PETHELP
  • sprzedaż benefitu pracowniczego PETHELP w firmach i korporacjach
  • pozyskanie do współpracy sklepów zoologicznych, groomerów celem sprzedaży pakietów
  • raportowania swoich postępów sprzedażowych
  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży
  • rozwijania pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member)
  • umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
  • samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • pozytywnego nastawienia

 

Nieźle, prawda? Praca marzeń – pieski, kotki i jeszcze za to płacą?

Nie zwlekaj, prześlij do nas swoje CV na adres rekrutacja@pethelp.pl

Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , Al. Komisji Edukacji Narodowej 95, 02-777 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.*