Rekrutacja

Dołącz do nas – Będziesz współtworzyć innowacyjny startup,
który oprócz biznesu ma też misję społeczną, PETHELP.

 

 

 

Do biura w Warszawie poszukujemy:

Specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta

 

Kiedy mówimy ludziom czym się zajmujemy, to widzimy na ich twarzach uśmiechy. Mówią nam, że to jeden z tych-łatwiejszych-produktów, jeśli chodzi
o sprzedaż, i w ogóle fajnie tak sobie rozmawiać o pieskach i kotkach…

A jak jest naprawdę?

Naprawdę… mają sporo racji 🙂

 

Szukamy drugiego Girarda*!

 

Sprzedajemy pakiety medyczne dla psów i kotów. Potrzebujemy kogoś, kto:

  • opowiada porywające historie – niekoniecznie o porywaniu
  • koncentruje się na kliencie, ale nie chwali mu się, że zna rozkład jego mieszkania
  • stwarza wokół siebie przyjacielską atmosferę, nawet jeśli ochrona właśnie wyprowadza go z budynku.

Jeśli Twoim pierwszym językiem jest język korzyści, jeśli w dzieciństwie niechcący sprzedałeś siostrę na festynie, a w Twoim DNA zapisana jest wytrwałość i duża dawka pozytywnej energii – chcemy z Tobą porozmawiać!

 

Co zyskujesz dołączając do nas?

 

  • Będziesz pionierem – pakiety medyczne dla psów i kotów to w Polsce nowość, będziesz z nami współtworzyć historię
  • Dużo się nauczysz – pracujemy w twórczej, start-upowej atmosferze z ludźmi od lat związanymi ze środowiskiem biznesu, marketingu, CRM czy weterynarii – lubimy dzielić się doświadczeniem
  • Łatwo dojedziesz – pracujemy w dogodnej lokalizacji (zaraz przy metrze)
  • Dobrze zarobisz – na wysokość wynagrodzenia wpływać będą Twoje kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie
  • Decyzyjność  –  nasza struktura jest płaska, wiele decyzji podejmujemy razem

 

Co oferujemy?

 

  • Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem – bo warto czerpać wiedzę od specjalistów!
  • Benefity pracownicze – opieka medyczna Medicover  dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
  • Niezbędny sprzęt do pracy – laptop, telefon oraz inne urządzenia / materiały na Twoją prośbę
  • Luźne piątki: kończymy o 14 – bo weekend nie może czekać!
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
  • Elastyczny model współpracy – do wyboru B2B, umowa o pracę, zlecenie lub umowa o dzieło

 

Czego oczekujemy?

 

  • postawy proaktywnej, zgłaszania nowych pomysłów, 100% zaangażowania
  • sprzedaży pakietów PETHELP do klientów indywidualnych (leady, baza)
  • sprzedaż benefitu pracowniczego PETHELP w firmach i korporacjach
  • onboarding klientów, rozwiązywanie reklamacji, umawianie wizyt w placówkach weterynaryjnych nie zrzeszonych w sieci PETHELP
  • obsługę posprzedażową klientów
  • raportowania swoich postępów sprzedażowych
  • minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży
  • rozwijania pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member)
  • umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
  • samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • pozytywnego nastawienia oraz nastawienia na realizację celów

 

 

* Joe Girard, najlepszy sprzedawca świata, traktował klientów, jak swoich przyjaciół. Dlatego najbardziej chcemy, żeby ludzie w Twoim towarzystwie po prostu dobrze się czuli 😉

 

Nieźle, prawda? Praca marzeń – pieski, kotki i jeszcze za to płacą?

Nie zwlekaj, prześlij do nas swoje CV na adres rekrutacja@pethelp.pl

Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

 

Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Niemcewicza 17/11, 02-306 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.*