,,To musi być miłość” – kampania Banku BNP Paribas z Kartą Pupil w roli głównej.
Jesteśmy jako PETHELP jednym z partnerów tej wyjątkowej kampanii!
Kampania w całej Polsce
Od 8 września w Banku BNP Paribas dostępna jest Karta Pupil. Została przygotowana we współpracy z partnerami oferującymi usługi i produkty dla zwierząt, a jej wprowadzeniu od 15 września towarzyszyła nowa kampania marketingowa pod hasłem „To musi być miłość”. Kampania była i jest obecna w telewizji, internecie, warszawskim metrze, kinach Cinema City i Helios oraz na nośnikach OOH w całej Polsce. Spoty wykorzystywane w kampanii można obejrzeć też na kanale You Tube banku:
– Relacja człowieka ze zwierzęciem to jedna z najpiękniejszych i najbardziej autentycznych form miłości. Karta Pupil powstała, by docenić i wspierać tę więź. Dzięki niej opiekunowie zwierząt mogą korzystać nie tylko z nowoczesnych płatności, lecz także z benefitów, które ułatwiają codzienną troskę o pupila. Kampania „To musi być miłość” pokazuje, że opieka nad zwierzęciem to więcej niż obowiązek – to źródło emocji i radości – mówi Małgorzata Witkowska, menadżerka Zespołu Komunikacji Marketingowej Klienta Indywidualnego Banku BNP Paribas.
Karta Pupil powstała we współpracy z Mastercard, Maxi Zoo, Pethelp, PsiBufet i Petsy.
Benefity i promocje
Karta Pupil wydawana jest do Konta Otwartego na Ciebie lub Mojego Konta Premium i dostępna jest na start dla nowych Klientów indywidualnych. Oferuje wszystkie funkcjonalności standardowej karty debetowej Banku BNP Paribas, ale wyróżnia się dedykowanym designem oraz zestawem benefitów przygotowanym specjalnie z myślą o opiekunach zwierząt. Zestaw benefitów został opracowany w oparciu o wnikliwe badania jakościowe i ilościowe przeprowadzone na opiekunach psów i kotów. Wynika z nich jasno, że największe wyzwania finansowe związane z posiadaniem pupila to koszty usług weterynaryjnych – często wysokie i jednorazowe – oraz wydatki na karmę i akcesoria, które z roku na rok stanowią coraz większą część domowego budżetu. Według danych wartość rynku karmy i przysmaków dla psów i kotów w Polsce w ubiegłym przekroczyła 4,9 mld zł, co oznacza 10-procentowy wzrost rok do roku.
Poza standardowymi funkcjonalnościami karty debetowej Karta Pupil oferuje zestaw korzyści dopasowanych do potrzeb opiekunów zwierząt:
- 15% zniżki na pakiety weterynaryjne Pethelp dla psów i kotów (ponad 850 placówek weterynaryjnych w Polsce),
- 10% rabatu dla uczestników programu Maxi Zoo Friends w ponad 150 sklepach i online,
- 10% zniżki na usługi opieki nad zwierzakiem w Petsy,
- 40% rabatu na dwie pierwsze dostawy świeżej karmy PsiBufet,
- dostęp do specjalnej kategorii nagród w programie lojalnościowym Mastercard Bezcenne Chwile – Zwierzaki, w sekcji Zwierzaki, dedykowanej nowym, jak i obecnym Klientom Banku BNP Paribas.
Na nowych Klientów czekają też dodatkowe bonusy w postaci voucherów oraz zwrotów pieniężnych, tzn. cashback. W ramach promocji ,,Z Pupilem się opłaca” otrzymują bon Pethelp na profilaktyczny przegląd zdrowia psa lub kota oraz zwrot do 200 zł na konto. Dodatkowo aktywni użytkownicy karty, którzy przystąpią do programu Mastercard Bezcenne Chwile i w kolejnych miesiącach kalendarzowych wykonają 4 transakcje bezgotówkowe na łączną kwotę min. 1000 zł, będą mogli otrzymać w ramach promocji ,,Premia z kartą Pupila: 16 000 punktów, wymiennych na e-vouchery o wartości do 200 zł.
Wsparcie społeczne i troska o pupila
Bank BNP Paribas angażuje się nie tylko w inicjatywy na rzecz ludzi, ale także w działania wspierające zwierzęta. Troska o słabszych – tych, którzy nie mogą sami o siebie zawalczyć – to wyraz prawdziwej odpowiedzialności i… miłości. Dlatego bank niebawem uruchomi możliwość wykonania przelewu charytatywnego na rzecz organizacji Fundacji Ratujemy.pl, która prowadzi serwis ,,Ratujemy zwierzaki”. Zebrane środki pozwolą na zakup karmy dla
bezdomnych zwierząt. Każda wpłata Klientów, do 100 tys. złotych, na rzecz tej organizacji dokonana przez aplikację GOmobile czy w serwisie GOonline zostanie przez bank podwojona.
Opieka nad zwierzętami to dla Banku BNP Paribas również codzienne, realne działania. Klienci mogą odwiedzać placówki w towarzystwie swoich czworonogów – we wszystkich oddziałach na pupili czeka miska ze świeżą wodą. W ramach kampanii w oddziałach pojawią się także plakaty z wizerunkami zwierzaków pracowników. To kolejny krok w budowaniu otwartej i przyjaznej przestrzeni, zgodnej z ideą kampanii „To musi być miłość”.
Więcej informacji o karcie Pupil, promocjach i działaniach dostępnych jest na stronie:
www.kartapupil.pl.



Dodaj komentarz
Zaloguj się aby dodać komenatrz, lub zarejestruj się jeśli jeszcze nie masz konta.