Wyjątkowy PetDay w wyjątkowej firmie. Relacja ⬇

W PwC Service Delivery Center pracuje wielu miłośników zwierząt, dlatego przygotowaliśmy intensywną agendę, która w trakcie dwóch dni dostarczyła pracownikom dużą dawkę wiedzy oraz doświadczeń dotyczących ich pupili.

Dzień pierwszy rozpoczęliśmy od wykładu „Fakty i mity w żywieniu psów i kotów”.
Następnie odbyło się szkolenie z pierwszej pomocy przedweterynaryjnej. Dodatkowo w międzyczasie pracownicy mogli stacjonarnie skonsultować zachowania swoich zwierzaków z naszym behawiorystą.

To nie był koniec atrakcji, ponieważ przez cały dzień pracownicy mogli zaglądać do Wellbeing Roomu, gdzie w strefie ratownictwa weterynaryjnego, nasi lekarze weterynarii prezentowali na profesjonalnych fantomach m. in. jak wykonać masaż serca, jak przywrócić funkcje życiowe czy postępować w sytuacji zakrztuszenia.

Dzień drugi odbył się w 100% online. Rozpoczęliśmy go od webinaru na temat mózgów naszych pupili, podczas którego mogliśmy zaprezentować różnice w postrzeganiu świata przez nas i nasze zwierzęta – ten webinar zgromadził największą publikę i został najwyżej oceniony ze wszystkich naszych wystąpień❤️
Następnie skupiliśmy się na konsultacjach behawioralnych online, a cały PetDay zamknęliśmy wystąpieniem na temat emocjonalnych aspektów adopcji, które również przyciągnęło bardzo dużą liczbę słuchaczy.

To były dwa kapitalne dni poświęcone zwierzakom!
Wiedzieliśmy, że w PwC nie brakuje zwierzolubów, ale zainteresowanie naszymi wydarzeniami przerosło nawet nasze oczekiwania!
Łącznie w ciągu dwóch dni w naszych wydarzeniach udział wzięło ponad 800 pracowników!!!

Dziękujemy PwC Service Delivery Center!