Gdzie zrealizujesz usługi?
Pakiety PETHELP, w wybranych placówkach weterynaryjnych (lista)
Ubezpieczenie PETHELP+, w dowolnej placówce weterynaryjnej

Wróć do listy ogłoszeń
Rekrutacja

Key Account Manager - rekrutacja

Lokalizacja: Warszawa Rodzaj współpracy: UoP lub B2B

PETHELP to pierwsza w Polsce kompleksowa opieka weterynaryjna, czyli pakiety weterynaryjne oraz ubezpieczenie dla psów i kotów.

Nasza oferta dostępna jest dla klienta indywidualnego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.

Misją PETHELP jest upowszechnienie profilaktyki weterynaryjnej, a więc poprawa jakości i długości życia zwierząt domowych. Chcemy to zrealizować poprzez zapewnienie regularnego dostępu do opieki weterynaryjnej.

PETHELP to nie tylko unikalny i wyróżniający się na rynku benefit pracowniczy, ale również szereg innych rozwiązań dla firm: organizacja eventów PetDay, szkolenia, webinary i wiele innych inicjatyw wpisujących się w cele wellbeingowe/CSR/ESG.

Ponieważ rośniemy w siłę to poszukujemy Key Account Managera, który wzmocni nasz zespół i pomoże nam dotrzeć do firm i korporacji, które są otwarte na innowacyjny benefit oraz rozwiązania petfriendly . W końcu ponad 50% polskiego społeczeństwa, wg. oficjalnych danych posiada w domu psa lub kota! To ogromny potencjał dla Twoich przyszłych działań w PETHELP!


Dołączając do nas będziesz odpowiedzialny za:

  • sprzedaż pakietów weterynaryjnych PETHELP w formie benefitu dla firm oraz korporacji
  • sprzedaż eventów dla firm, które organizują wydarzenia dla pracowników posiadających zwierzęta
  • realizację założonego planu sprzedażowego
  • przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów
  • umawianie oraz odbywanie spotkań (osobistych, online) z potencjalnymi Klientami
  • wsparcie Klienta w procesie onboardingu benefitu pracowniczego PETHELP
  • utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami
  • efektywną komunikację i bliską współpracę z innymi Działami w firmie.

Co możemy Ci zaoferować?

  • model współpracy dopasowany do Twoich potrzeb: umowa o pracę lub B2B
  • atrakcyjne wynagrodzenie na które składa się: podstawa oraz prowizja uzależniona od sprzedaży
  • nieograniczoną bazę Klientów - jesteśmy na początku naszej drogi więc wiele firm czeka na kontakt z Tobą
  • możliwość pracy hybrydowej – trzy dni pracujemy z biura, a dwa dni na home office
  • narzędzia pracy: laptop oraz telefon
  • luźne piątki - pracę kończymy o 14
  • czworonożnych kolegów - nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom więc śmiało możesz zabrać swojego pupila do pracy!
  • realny wpływ na to co dzieję się w PETHELP - jesteśmy startupem więc wszystkie pomysły są mile widziane

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • minimum 3 letniego doświadczenia w sprzedaży do działów HR/EB
  • bazy potencjalnych Klientów B2B (firmy, korporacje) - zapytamy Cię podczas rozmowy z kim współpracowałeś
  • sukcesów sprzedażowych, którymi pochwalisz się podczas rozmowy rekrutacyjnej
  • proaktywnej postawy, wysokiego zaangażowania i nastawienia na hunting
  • samodzielności, umiejętności planowania oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • szczerości i elastyczności - nie lubimy koloryzowania, a środowisko pracy jest dynamiczne
  • silnego nastawienia na realizacje celów - chcemy aby jak najwięcej firm mogło skorzystać z PETHELP
  • doświadczenie w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych lub sprzedaży eventów dla firm będzie dodatkowym atutem

Jak wygląda proces rekrutacji?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania to:

  1. Poprosimy Cie o wypełnienie krótkiej ankiety na podstawie której zbadamy czy pasujesz do naszej organizacji.
  2. Jeśli na podstawie ankiety, wpiszesz się w profil kandydata, którego szukamy, to skontaktuję się z Tobą Piotrek, który odpowiada u nas za sprzedaż i który zaprosi Cie na spotkanie rekrutacyjne online lub offline.
  3. Jeśli spotkanie wypadnie pozytywnie to zaprosimy Cie wtedy do naszego biura na ostatni etap rekrutacji, który odbędzie się ze Sławkiem, który jest Założycielem PETHELP.
  4. Potem już są tylko dwa wyjścia: albo otrzymasz od nas ofertę pracy albo feedback z podziękowaniem za udział w rekrutacji.


Przed nami bardzo dużo pracy ponieważ wielu Pracodawców nie wie jeszcze, że współpracując z PETHELP może dofinansować swoim pracownikom, koszty związane z opieką weterynaryjną...

Pomożesz nam do nich dotrzeć? :)

Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl