PETHELP to pierwsza w Polsce kompleksowa opieka weterynaryjna, czyli pakiety weterynaryjne oraz ubezpieczenie dla psów i kotów.
Nasza oferta dostępna jest dla klienta indywidualnego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Misją PETHELP jest upowszechnienie profilaktyki weterynaryjnej, a więc poprawa jakości i długości życia zwierząt domowych. Chcemy to zrealizować poprzez zapewnienie regularnego dostępu do opieki weterynaryjnej.
PETHELP to nie tylko unikalny i wyróżniający się na rynku benefit pracowniczy, ale również szereg innych rozwiązań dla firm: organizacja eventów PetDay, szkolenia, webinary i wiele innych inicjatyw wpisujących się w cele wellbeingowe/CSR/ESG.
Ponieważ rośniemy w siłę to poszukujemy Key Account Managera, który wzmocni nasz zespół i pomoże nam dotrzeć do firm i korporacji, które są otwarte na innowacyjny benefit oraz rozwiązania petfriendly . W końcu ponad 50% polskiego społeczeństwa, wg. oficjalnych danych posiada w domu psa lub kota! To ogromny potencjał dla Twoich przyszłych działań w PETHELP!
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialny za:
- sprzedaż pakietów weterynaryjnych PETHELP w formie benefitu dla firm oraz korporacji
- sprzedaż eventów dla firm, które organizują wydarzenia dla pracowników posiadających zwierzęta
- realizację założonego planu sprzedażowego
- przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów
- umawianie oraz odbywanie spotkań (osobistych, online) z potencjalnymi Klientami
- wsparcie Klienta w procesie onboardingu benefitu pracowniczego PETHELP
- utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientami
- efektywną komunikację i bliską współpracę z innymi Działami w firmie.
Co możemy Ci zaoferować?
- model współpracy dopasowany do Twoich potrzeb: umowa o pracę lub B2B
- atrakcyjne wynagrodzenie na które składa się: podstawa oraz prowizja uzależniona od sprzedaży
- nieograniczoną bazę Klientów - jesteśmy na początku naszej drogi więc wiele firm czeka na kontakt z Tobą
- możliwość pracy hybrydowej – trzy dni pracujemy z biura, a dwa dni na home office
- narzędzia pracy: laptop oraz telefon
- luźne piątki - pracę kończymy o 14
- czworonożnych kolegów - nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom więc śmiało możesz zabrać swojego pupila do pracy!
- realny wpływ na to co dzieję się w PETHELP - jesteśmy startupem więc wszystkie pomysły są mile widziane
Czego od Ciebie oczekujemy?
- minimum 3 letniego doświadczenia w sprzedaży do działów HR/EB
- bazy potencjalnych Klientów B2B (firmy, korporacje) - zapytamy Cię podczas rozmowy z kim współpracowałeś
- sukcesów sprzedażowych, którymi pochwalisz się podczas rozmowy rekrutacyjnej
- proaktywnej postawy, wysokiego zaangażowania i nastawienia na hunting
- samodzielności, umiejętności planowania oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
- szczerości i elastyczności - nie lubimy koloryzowania, a środowisko pracy jest dynamiczne
- silnego nastawienia na realizacje celów - chcemy aby jak najwięcej firm mogło skorzystać z PETHELP
- doświadczenie w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych lub sprzedaży eventów dla firm będzie dodatkowym atutem
Jak wygląda proces rekrutacji?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania to:
- Poprosimy Cie o wypełnienie krótkiej ankiety na podstawie której zbadamy czy pasujesz do naszej organizacji.
- Jeśli na podstawie ankiety, wpiszesz się w profil kandydata, którego szukamy, to skontaktuję się z Tobą Piotrek, który odpowiada u nas za sprzedaż i który zaprosi Cie na spotkanie rekrutacyjne online lub offline.
- Jeśli spotkanie wypadnie pozytywnie to zaprosimy Cie wtedy do naszego biura na ostatni etap rekrutacji, który odbędzie się ze Sławkiem, który jest Założycielem PETHELP.
- Potem już są tylko dwa wyjścia: albo otrzymasz od nas ofertę pracy albo feedback z podziękowaniem za udział w rekrutacji.
Przed nami bardzo dużo pracy ponieważ wielu Pracodawców nie wie jeszcze, że współpracując z PETHELP może dofinansować swoim pracownikom, koszty związane z opieką weterynaryjną...
Pomożesz nam do nich dotrzeć? :)
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.