Gdzie zrealizujesz usługi?
Pakiety PETHELP, w wybranych placówkach weterynaryjnych (lista)
Ubezpieczenie PETHELP+, w dowolnej placówce weterynaryjnej

Wróć do listy ogłoszeń

? Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży B2B ?

Lokalizacja: Warszawa Rodzaj współpracy: Umowa zlecenia lub umowa B2B

PETHELP to pierwszy w Polsce dostawca kompleksowej opieki weterynaryjnej (pakiety weterynaryjne + ubezpieczenie)

Nasza oferta dostępna jest zarówno dla Klienta indywidualnego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.

Aktualnie w związku z rozwojem poszukujemy osoby, która wzmocni dział sprzedaży.

? Szukamy osoby, która wesprze naszych dzielnych handlowców (Konrad i Piotrek) w takich działaniach jak:


  • wdrażanie i organizowanie inicjatyw zwiększających ilość aktywnych benefitów u aktualnych Klientów PETHELP (firmy i korporacje),
  • przygotowywanie prezentacji sprzedażowych skrojonych pod potrzeby Pracodawców,
  • budowanie bazy potencjalnych Klientów pod kampanie sprzedażowe,
  • zostaniesz PM kampanii sprzedażowych – tworzenie tekstów, realizacja kampanii, nadzór nad przebiegiem, kontakt z Klientem i umawianie spotkań, które wpadną z kampanii,
  • obsługa Linkedin – podbijanie do osób, które interesują się losami Pethelp,
  • śledzenie grup tematycznych w SM i wyłapywanie potencjalnych okazji biznesowych,
  • analiza działań sprzedażowych,
  • cold calling, ale na zasadzie testu niż stałego zajęcia.


? Szukamy osoby, która:



  • lubi kontakt z Klientem, ale nie szuka klimatu sprzedażowej rywalizacji,
  • ciągle szuka nowych rozwiązań i jest gotowa na podejmowanie nowych wyzwań,
  • jest zaangażowana, której się chcę i która dąży do osiągnięcia założonych celów,
  • potrafi analitycznie i logicznie myśleć, kreślić scenariusze i nie boi się ich wdrażać,
  • widząc okazje biznesową, nie boi się „zagadać” lub zadziałać,
  • gra zespołowo i lubi współpracować w grupie,
  • wyróżnia się nieprzeciętnym poczuciem humoru ?

? Co możemy Ci zaoferować?


  • model współpracy do wyboru: umowa zlecenie lub umowa B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe, a także premie kwartalne uzależnione od wyników Działu Sprzedaży,
  • możliwość pracy hybrydowej: 3 dni biuro i 2 dni dom,
  • narzędzia pracy: laptop oraz telefon,
  • pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka,
  • luźne piątki - pracę kończymy o 14,
  • czworonożnych kolegów - nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom więc śmiało możesz zabrać swojego pupila do pracy!
  • realny wpływ na to co dzieję się w PETHELP - jesteśmy startupem więc wszystkie pomysły są mile widziane!


? Jak wygląda proces rekrutacyjny?


Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Telefonu od Piotrka Serafina - szefa sprzedaży w PETHELP.

2. Videocall z Piotrkiem, aby wzajemnie lepiej się poznać.

3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę z Piotrkiem, możesz spodziewać się rozmowy z CEO/Founderem PETHELP - Sławkiem.

4. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy - ślij swoje #CV już teraz! ?


Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl