Dołącz do nas – Będziesz współtworzyć innowacyjny startup,
który oprócz biznesu ma też misję społeczną, PETHELP.
Do biura w Warszawie poszukujemy:
Specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta
Kiedy mówimy ludziom czym się zajmujemy, to widzimy na ich twarzach uśmiechy. Mówią nam, że to jeden z tych-łatwiejszych-produktów, jeśli chodzi
o sprzedaż, i w ogóle fajnie tak sobie rozmawiać o pieskach i kotkach…
A jak jest naprawdę?
Naprawdę… mają sporo racji 🙂
Szukamy drugiego Girarda*!
Sprzedajemy pakiety medyczne dla psów i kotów. Potrzebujemy kogoś, kto:
- opowiada porywające historie – niekoniecznie o porywaniu
- koncentruje się na kliencie, ale nie chwali mu się, że zna rozkład jego mieszkania
- stwarza wokół siebie przyjacielską atmosferę, nawet jeśli ochrona właśnie wyprowadza go z budynku.
Jeśli Twoim pierwszym językiem jest język korzyści, jeśli w dzieciństwie niechcący sprzedałeś siostrę na festynie, a w Twoim DNA zapisana jest wytrwałość i duża dawka pozytywnej energii – chcemy z Tobą porozmawiać!
Co zyskujesz dołączając do nas?
- Będziesz pionierem – pakiety medyczne dla psów i kotów to w Polsce nowość, będziesz z nami współtworzyć historię
- Dużo się nauczysz – pracujemy w twórczej, start-upowej atmosferze z ludźmi od lat związanymi ze środowiskiem biznesu, marketingu, CRM czy weterynarii – lubimy dzielić się doświadczeniem
- Łatwo dojedziesz – pracujemy w dogodnej lokalizacji (zaraz przy metrze)
- Dobrze zarobisz – na wysokość wynagrodzenia wpływać będą Twoje kompetencje, doświadczenie i zaangażowanie
- Decyzyjność – nasza struktura jest płaska, wiele decyzji podejmujemy razem
Co oferujemy?
- Ścisłą współpracę z doświadczonym zespołem – bo warto czerpać wiedzę od specjalistów!
- Benefity pracownicze – opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
- Niezbędny sprzęt do pracy – laptop, telefon oraz inne urządzenia / materiały na Twoją prośbę
- Luźne piątki: kończymy o 14 – bo weekend nie może czekać!
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
- Elastyczny model współpracy – do wyboru B2B, umowa o pracę, zlecenie lub umowa o dzieło
Czego oczekujemy?
- postawy proaktywnej, zgłaszania nowych pomysłów, 100% zaangażowania
- sprzedaży pakietów PETHELP do klientów indywidualnych (leady, baza)
- sprzedaż benefitu pracowniczego PETHELP w firmach i korporacjach
- onboarding klientów, rozwiązywanie reklamacji, umawianie wizyt w placówkach weterynaryjnych nie zrzeszonych w sieci PETHELP
- telefoniczną obsługę posprzedażową klientów
- raportowania swoich postępów sprzedażowych
- minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży
- rozwijania pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member)
- umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
- samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
- pozytywnego nastawienia oraz nastawienia can do!
* Joe Girard, najlepszy sprzedawca świata, traktował klientów, jak swoich przyjaciół. Dlatego najbardziej chcemy, żeby ludzie w Twoim towarzystwie po prostu dobrze się czuli 😉
Nieźle, prawda? Praca marzeń – pieski, kotki i jeszcze za to płacą?
Nie zwlekaj, prześlij do nas swoje CV na adres rekrutacja@pethelp.pl
Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Komisji Edukacji Narodowej 95 kl.18 B, 02-777 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.*