PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety weterynaryjne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Key Account Manager B2B
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedażowego
- Aktywna sprzedaż i utrzymanie benefitu pracowniczego (pakietów weterynaryjnych PETHELP) do Klienta B2B i Korporacyjnego
- Aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedaży, badanie potrzeb
- Przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów
- Umawianie oraz odbywanie spotkań (osobistych, online) z potencjalnymi Klientami
- Analizowaniem rynku, potrzeb potencjalnych klientów
- Wsparcie Klienta w procesie onboardingu benefitu pracowniczego PETHELP
- Utrzymowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientem
- Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, Marketingu, E-commerce, Weterynarii, Copywriter, Grafik
Co oferujemy?
- Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Narzędzia pracy – laptop, telefon oraz inne do ustalenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie - pensja podstawowa + prowizja
- Budżet wspierający działania sprzedażowo - marketingowe
- Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy
- Benefity pracownicze: opieka medyczna LuxMed dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
- Luźne piątki - pracę kończymy o 14
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
- Doświadczenia popartego sukcesami w sprzedaży
- Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
- Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
- Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji
- Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje
- Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
- Doświadczenia w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych – dodatkowy atut.
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.