Gdzie zrealizujesz usługi?
Pakiety PETHELP, w wybranych placówkach weterynaryjnych (lista)
Ubezpieczenie PETHELP+, w dowolnej placówce weterynaryjnej

Wróć do listy ogłoszeń

Key Account Manager B2B

Lokalizacja: Cała Polska Rodzaj współpracy: UoP lub B2B

PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety weterynaryjne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Key Account Manager B2B

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedażowego
  • Aktywna sprzedaż i utrzymanie benefitu pracowniczego (pakietów weterynaryjnych PETHELP) do Klienta B2B i Korporacyjnego
  • Aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedaży, badanie potrzeb
  • Przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów
  • Umawianie oraz odbywanie spotkań (osobistych, online) z potencjalnymi Klientami
  • Analizowaniem rynku, potrzeb potencjalnych klientów
  • Wsparcie Klienta w procesie onboardingu benefitu pracowniczego PETHELP
  • Utrzymowanie i rozwijanie relacji biznesowych z Klientem
  • Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, Marketingu, E-commerce, Weterynarii, Copywriter, Grafik

Co oferujemy?

  • Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • Narzędzia pracy – laptop, telefon oraz inne do ustalenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie - pensja podstawowa + prowizja
  • Budżet wspierający działania sprzedażowo - marketingowe
  • Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy
  • Benefity pracownicze: opieka medyczna LuxMed dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
  • Luźne piątki - pracę kończymy o 14
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!

Czego oczekujemy?

  • Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
  • Doświadczenia popartego sukcesami w sprzedaży
  • Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
  • Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
  • Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje
  • Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • Doświadczenia w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych – dodatkowy atut.



Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl