PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety medyczne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Kierownika ds. sprzedaży B2B
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedażowego i strategię na terenie całego kraju
- Zbudowanie zespołu sprzedażowego
- Przygotowywanie dedykowanych ofert i prowadzenie prezentacji dla Klientów
- Aktywna sprzedaż i utrzymanie benefitu pracowniczego (pakietów medycznych PETHELP) do Klienta B2B i Korporacyjnego
- Aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedaży, badanie potrzeb
- Zarządzanie i motywowanie podległego zespołu do realizacji planów sprzedażywych.
- Analizowaniem rynku, potrzeb potencjalnych klientów
- Tworzenie i rozwój relacji biznesowych z kluczowymi osobami w organizacjach Klientów
- Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich
- Analiza skuteczności zrealizowanych działań sprzedażowych
- Rozwijanie umiejętności sprzedażowych handlowców
- Analizowanie parametrów biznesowych poszczególnych handlowców i Klientów (marżowość, potencjał biznesowy i inne)
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje, sklepy zoologiczne, platformy benefitowe oraz inni partnerzy biznesowi)
- Inicjowanie, prowadzenie i nadzór nad badaniami sprzedażowymi
- Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, Marketingu, E-commerce, Weterynarii, Copywriter, Grafik
Co oferujemy?
- Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop, telefon
- Atrakcyjne wynagrodzenie - pensja podstawowa + prowizja
- Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru
- Budżet wspierający działania sprzedażowo - marketingowe
- Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy
- Benefity pracownicze: opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
- Luźne piątki - pracę kończymy o 14
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Bazy potencjalnych Klientów B2B (firmy, korporacje)
- Doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
- Doświadczenia popartego sukcesami w sprzedaży
- Umiejętnego przekazywania feedbacku oraz motywowania zespołu
- Wysokiej kultury osobistej
- Dobrej organizacji własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
- Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
- Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji
- Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
- Doświadczenia w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych – dodatkowy atut
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.