PETHELP to pierwsze w Polsce pakiety medyczne dla psów i kotów oraz integrator rynku weterynaryjnego.
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Specjalistę ds. sprzedaży i obsługi klienta
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Odpowiedzialność za realizację założonego planu sprzedażowego
- Aktywna sprzedaż i utrzymanie pakietów medycznych PETHELP do klienta B2C
- Aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedaży, badanie potrzeb
- Onboarding klientów
- Rozwiązywanie reklamacji
- Obsługę posprzedażową klientów
- Raportowanie wyników
- Rozwijanie pozyskanej bazy klientów (dosprzedaż, uzyskanie polecenia, member get member)
- Efektywna komunikacja i bliska ko-operacja z innymi Działami: Sprzedaży, Marketingu, E-commerce, Weterynarii, Copywriter, Grafik
Co oferujemy?
- Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Narzędzia pracy – laptop, telefon
- Atrakcyjne wynagrodzenie - pensja podstawowa + prowizja
- Możliwość pracy zdalnej – pandemia pokazała, że nie trzeba zawsze odbijać karty wejściowej w firmie, żeby biznes się kręcił, więc również praktykujemy
- Benefity pracownicze: opieka medyczna Medicover dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
- Luźne piątki - pracę kończymy o 14
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
Czego oczekujemy?
- Minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
- Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
- Doświadczenia popartego sukcesami w sprzedaży
- Dobrej organizacji własnej pracy, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie
- Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
- Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów sprzedażowych
- Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji
- Znajomości języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikacje
- Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
- Doświadczenia w realizacji projektów w branży benefitów pracowniczych, usług medycznych/weterynaryjnych – dodatkowy atut.
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.