UWAGA! Zmiana oferty
Aktualne ceny pakietów PETHELP dostępne tylko do 3.06. Po tym okresie nastąpi podwyżka cen. Komunikat nie dotyczy obecnych Klientów.

Wróć do listy ogłoszeń

Specjalista ds. Płatności i obsługi klienta

Lokalizacja: Warszawa Rodzaj współpracy: UoP lub B2B

PETHELP to pierwszy w Polsce dostawca kompleksowej opieki weterynaryjnej (pakiety weterynaryjne + ubezpieczenie)
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Specjalisty ds. Płatności i obsługi klienta

Jakie będą Twoje obowiązki?

  • Przygotowanie comiesięcznych raportów sprzedażowych oraz raportów "utylizacji" usług
  • Współpraca z zewnętrzną firmą księgową
  • Monitorowanie przepływu płatności
  • Rozliczenia z dostawcami, pośrednikami, partnerami
  • Wdrażanie usług do systemu (pakietów weterynaryjnych)
  • Obsługa zgłoszeń klientów
  • Wyszukiwanie nieprawidłowości w płatnościach oraz potencjalnych fraudów
  • Nadzorowanie terminów i wpłat
  • Współpraca z KRD oraz działem prawnym
  • Przygotowywanie raportów i zestawień z przebiegu realizowanych zadań
  • Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich

Co oferujemy?

  • Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
  • Narzędzia pracy – laptop, telefon
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru
  • Możliwość pracy zdalnej – 2 max 3 dni w tygodniu
  • Benefity pracownicze: opieka medyczna LuxMed (bogaty pakiet) dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
  • Luźne piątki - pracę kończymy o 14
  • Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!

Czego oczekujemy?

  • Minimum rocznego doświadczenia w obszarze analitycznym lub rachunkowym
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra obsługa Excela
  • Analityczne podejście
  • Postawy hands-on
  • Mile widzina podstawowa znajomość: WordPress, Pipdrive, Slack, FreshMail,Canva, Ebi24, PayU,
  • Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
  • Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
  • Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów w firmie
  • Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
  • Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy

Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Aplikuj, wysyłając nam swoje CV na adres

rekrutacja@pethelp.pl