PETHELP to pierwszy w Polsce dostawca kompleksowej opieki weterynaryjnej (pakiety weterynaryjne + ubezpieczenie)
Nasza oferta dostępna jest dla każdego oraz jako benefit pracowniczy w firmach i korporacjach.
Chcemy upowszechnić profilaktykę weterynaryjną i edukować opiekunów zwierząt domowych, jak ważne oraz potrzebne są regularne wizyty u lekarza weterynarii.
Do naszego zgranego zespołu poszukujemy: Specjalisty ds. Płatności i obsługi klienta
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Przygotowanie comiesięcznych raportów sprzedażowych oraz raportów "utylizacji" usług
- Współpraca z zewnętrzną firmą księgową
- Monitorowanie przepływu płatności
- Rozliczenia z dostawcami, pośrednikami, partnerami
- Wdrażanie usług do systemu (pakietów weterynaryjnych)
- Obsługa zgłoszeń klientów
- Wyszukiwanie nieprawidłowości w płatnościach oraz potencjalnych fraudów
- Nadzorowanie terminów i wpłat
- Współpraca z KRD oraz działem prawnym
- Przygotowywanie raportów i zestawień z przebiegu realizowanych zadań
- Przygotowywanie rekomendacji i implementacja działań w oparciu o dane rynkowe, obserwację trendów i badań konsumenckich
Co oferujemy?
- Model współpracy: umowa o pracę lub B2B
- Narzędzia pracy – laptop, telefon
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Samodzielność oraz decyzyjność w ramach własnego obszaru
- Możliwość pracy zdalnej – 2 max 3 dni w tygodniu
- Benefity pracownicze: opieka medyczna LuxMed (bogaty pakiet) dla Ciebie oraz pakiet PETHELP dla Twojego zwierzaka
- Luźne piątki - pracę kończymy o 14
- Czworonożnych kolegów – nasze biuro to miejsce przyjazne zwierzętom – śmiało możesz zabrać do pracy swojego pupila!
Czego oczekujemy?
- Minimum rocznego doświadczenia w obszarze analitycznym lub rachunkowym
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra obsługa Excela
- Analityczne podejście
- Postawy hands-on
- Mile widzina podstawowa znajomość: WordPress, Pipdrive, Slack, FreshMail,Canva, Ebi24, PayU,
- Postawy proaktywnej, wysokiego zaangażowania
- Kreatywności i chęci odkrywania niestandardowych rozwiązań
- Umiejętności wykorzystania feedbacku klientów do doskonalenia produktu oraz procesów w firmie
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
- Samodzielności oraz dobrej organizacji własnego czasu pracy
Wysyłając do nas CV prosimy o dołączenie do niego poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez PETHELP Sp. z o.o. , ul. Studencka 41, 02-735 Warszawa, w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacyjnym w PETHELP. Przyjmuję do wiadomości, że powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.